יום שני, 24 ביוני 2013

מחדש

חגי לובר. מחדש
כתיבה: חוה דיבון
בימוי: מאשה נימרובסקי, קרישה סובוטקה – קוטב
משחק: חגי לובר

פיגוע טרור רצחני בירושלים משאיר את דורון, אב לשלושה ילדים, ללא אשתו אורלי. הוא וילדיו מנסים להתמודד עם המציאות החדשה שנוצרה, חיים ללא אישה, חיים ללא אם.

במהלך הכנות שגרתיות לקראת מסיבת יום ההולדת של בתו מיכל, חודרת אליו ההרגשה שהאובדן הבא ממתין לו על סף הדלת. על החיים בצילו של הפחד ועל המאבק לחיים נורמאלים במציאות בלתי אפשרית.

התמודדויות הקטנות היום יומיות והשאלות הגדולות שאין עליהם מענה. מתחושות קשות שהכל נגמר ושאי אפשר להמשיך יותר, אל תקווה לצמיחה וכוחות לבנות הווה ועתיד.

"כל בוקר שהם יוצאים מהבית אני מנסה לחייך, אני אומר להם להתראות, אני לא אומר שלום אני אומר להתראות . ובלב אני אומר להם אל תלכו. אולי יש לכם חום? אולי כואב לכם הראש? תישארו בבית מה יש? נראה תוכניות בוקר בטלוויזיה אני אכין שוקו חם רק אל תלכו..."

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.