יום שלישי, 23 במאי 2017

העונה השמינית






איך להיות מאושרים ב- 10 שלבים


5/6/2017 יום שני -בשעה 19:00 ובשעה 21:00



מחזה ובימוי: מעין אבן / מנחה: שלומי ברטונוב / הלחנה ופסנתר:תומר בר /זמרת: דניאל רובין


אומללים? בודדים? לא מאמינים שאתם עדיין כאן? רוצים לברוח ואין לאן? סמינר מוסיקלי פורץ דרך יציע לכם שיטה פשוטה ומהפכנית לכיבוש האושר ב – 10 שלבים. מנחה אחד, חמוש בזמרת ובפסנתרן, יטרח בכל מאודו על מנת להושיע אתכם מאומללותכם ולהוביל אתכם בצעדים בטוחים וזהירים, שלב אחרי שלב, אל פסגת האושר בהכסף. כל שנותר לכם לעשות הוא לבוא.

להזמנת כרטיסים






יאלו  
6/6/2017 יום שלישי -בשעה 19:00 ובשעה 21:00
מבוסס על הרומאן מאת הסופר הלבנוני אליאס חורי . לראשונה בעברית !
תרגום: מלי ברוך/ עיבוד ובימוי: איסי ממנוב נוריאל /משחק: גל שמעון בן - עמרה
תאורה: שמואל מור / תלבושת וחלל: דלית ענבר /הלחנה ונגינה: נדב גביר
בהפקת מרכז הבמה ותיאטרון הנגב.
יאלו, פליט לבנוני, תוצר של חברה שסועה, נמצא בחדר החקירות אחרי סבב עינויים אכזרים. בהדרגה נחשף סיפור חייו הטרגי - אימו השתגעה, את אביו לא הכיר, ולצבא התגייס רק כדי לברוח מהבית. הוא התגלגל לשמש כשומר בבית צמוד לחורשה אפילה, בה מתנים אהבים אסורים זוגות שחמקו מאיסורי החברה. יאלו מתאהב באחת הנשים, אבל אהבתו הופכת לכתב אשמה חריף של רדיפה ואונס. יאלו מתוודה בחדר החקירות על מה שעשה ולא עשה.

תודה מיוחדת ליעל לרר והוצאת אנדלוס.


להזמנת כרטיסים



הדיירת גולדה
7/6/2017 –יום רביעי בשעה 19:00 ובשעה 21:00
מחזה ובימוי: יערה רייך / משחק: אברהם שלום לוי /מוזיקה: ג'קלין פיי /תאורה: שמואל אטיא


מסע תיאטרוני אל תוך נבכי נפשה של ראשת הממשלה היחידה עד כה בישראל: הגב' גולדה מאיר. בבית "האח הגדול", תכנית הריאלטי הכי גדולה, נותרה מאיר הדיירת האחרונה מול המשימה האחרונה - לערוך חשבון נפש עם עברה, מהיום הראשון לכהונתה ועד לשלהי מלחמת יום כיפור ולימים שיבואו אחריה.


מלחמת יום כיפור מסמנת יותר מכל נקודת מפנה בחברה הישראלית, נקודת שבר. זו גם היתה המלחמה הראשונה ששודרה בטלוויזיה. לראשונה יכלו אזרחי ישראל לצפות במלחמה מביתם, ולראשונה מצאה עצמה ראש ממשלה בישראל חשופה לעין המצלמה - העין הקולקטיבית- הסקרנית, המציצנית והשופטת.
המחזה מציג את דמותה הטרגית של גולדה מאיר, שבויה ביום כיפורים נצחי, בבית האח הגדול. גולדה נותרת הדיירת האחרונה בבית, אך היא אינה יכולה לצאת- האח הגדול מטיל עליה את משימת יום הדין והיא מוצאת את עצמה בלילה של חשבון נפש מול עצמה, מול האח  ומול הצופים בבית- אלו שבחרו בה ויכולים גם להדיח אותה. הדימוי הציבורי שלה מתפרק וגולדה אמתית ומורכבת יותר נחשפת.

להזמנת כרטיסים



חובת דיווח
8/6/2017 –יום חמישי בשעה 19:00 ובשעה 21:00
מחזה: אורי אגוז, רננה גל-טמיר / בימוי: דניס שמע / משחק: רננה גל-טמיר/ עיצוב במה ותלבושות: דלית ענבר/ תאורה: יאיר סגל
נגה, מטפלת רגשית בדרמה, נדרשת להגיע בדחיפות לתחנת המשטרה.
מול החוקר המשטרתי מגלה נגה שנאור, אחד ממטופליה, ביצע מעשה נורא והיא מואשמת באי-דיווח על כוונתו לבצע את המעשה.
במהלך החקירה משחזרת נגה שנה של טיפול בנער בסיכון שבוחן שוב ושוב את גבולות הקשר הטיפולי עד פריצת הדרך להכרה בתוקפנות ובעצב שטרפו את נפשו. מעמד החקירה מערער את הצלחת הטיפול, מעמת את נגה עם הדרכת הפסיכולוגית שליוותה אותה, ותובע ממנה להכריע בשאלות היסוד של כל מטפל - אילו חשדות מצדיקים את שבירת הסודיות בין מטופל למטפל, והאם יכלה לדעת על העומד להתרחש ולמנוע זאת??  

להזמנת כרטיסים



תפקיד חייו
11/6/2017 –יום ראשון בשעה 19:00 ובשעה 21:00
ע"פ סיפורו של: צביקה רייטר/ כתיבה ובימוי: יפית לוי/ משחק: יגל תמיר / תפאורה ותלבושת: טל קילשון / תאורה: אמיר קסטרו


מונודרמה פיזית על יומו האחרון של קוף ניסויים
"...הזיכרון, הוא העונש הכי גדול... חבל שאותו, הם לא הוציאו לי מהמוח."
סימור, קוף ניסויים וותיק, שהיה שותף לניסוי בנשק כימי, מאמין שעוד מעט הוא יקבל את הנוגדן, שינטרל את החומר שהכניסו לגופו. בזמן שהוא מחכה לנוגדן, מגיעים קופים חדשים ומבוהלים למעבדה והוא מלמד אותם את חוקי המקום. דרך הקופים החדשים והשפעות החומר הכימי שבגופו, יוצא סימור למסע מטלטל וכפוי, על זהותו האמיתית ומשמעות חייו.
מונודרמה פיזית ומטלטלת, על קוף ניסויים שמאמין שתפקידו בעל משמעות גדולה, אך כשקופים חדשים מגיעים למעבדה והוא מבין שזה הוא יומו האחרון, הוא נשאב למסע נפשי ופיזי על זהותו ומשמעות חייו.
ההצגה עוסקת בשאלת ה"משמעות", בסיפור שאנחנו מספרים לעצמנו, שאנחנו יוצקים לתוך מערכות היחסים, העבודה, והאמונות שלנו., האם המשמעות שאנחנו נותנים לדברים היא רק אשליה? והאם בכלל אפשר לחיות ללא משמעות? ההצגה גם עוסקת בבחירות שאנחנו עושים בחיינו, האם כשניתנת לנו האפשרות לצאת ממקום (פיזי\נפשי) שבו לא טוב לנו אך התרגלנו אליו, נהיה מספיק אמיצים לקחת את הסיכון ולצאת לחופשי?

להזמנת כרטיסים



כלב ושמו עוני
12/6/2017 –יום שני בשעה 19:00 ובשעה 21:00

כותבת ראשית ומשחק: אופירה זילברשטיין / כותבים: עומר ברקמן, רויטל שמרלינג/ במאי: דניאל זהבי / מוזיקה: יוסי בבליקי / יעוץ אמנותי: איריס עוזר/ הפקה: בירה רוזנר
"אני, אף פעם לא חולמת על משהו עתידי: "הלוואי שיהיה לי כך וכך". אני חולמת על מה שעכשיו, חולמת על מה שחל היום – חלום. חלמתי להיות מיליונרית והיום אני אוכלת פקאנים שבורים, כי הם עולים חצי מהשלמים. זה החלום ושברו - כולו באגוז קשה לפיצוח, אחד.
נועה גולדפינגר, אמנית רעבה ללחם, מסתובבת חמושה במצלמה ובדוגי בג בין הבניינים ההרוסים של תל אביב ובעודה מדלגת בין פתיחות חגיגיות של גלריות, עם כיבוד חופשי, ההצלחה מצליחה למצוא אותה רק בקושי. אבל... כשאמנית סטילס תל אביבית מגיעה לעמק חפר, להרצאה חד פעמית על הצלחה, פתאום זה קורה...

להזמנת כרטיסים




כולם היו גבריי

13/6/2017 –יום שלישי בשעה 19:00 ובשעה 21:00
כתיבה ומשחק :תמרי שחר / בימוי: ירון כפכפי  



מונודרמה קומית-מוזיקלית בסגנון הראפ והספוקן וורד, המלווה על ידי תמרי בנגינה חיה.
תמרי החליטה שהיא צריכה לראות פסיכולוג. היא לא מבינה למה רווקה תל אביבית מבוקשת כמוה לא מצליחה למצא אהבה. מחסור במחזרים הרי אין לה, אז למה היא עדיין מרגישה בודדה? דרך שיחות עם הפסיכולוג היא שרה על החוויות המביכות, המצחיקות, הלא נעימות וההזויות ביותר שהיא עוברת. אולי החיים בתל אביב אינם זוהרים כפי שהם נראים...
האם היא תמצא אהבה או שלנצח תישאר רווקה?

להזמנת כרטיסים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.